ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Учительська - форум вчителів і для вчителів » Атестація педагогів » Склад процессу атестації
Склад процессу атестації
Victor_PasykДата: Субота, 12.07.2014, 00:26:35 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
Теоретичні основи управління
Поняття "управління" є вихідною основою педагогічної теорії управління, а також науки про процеси управління в педагогічних системах.

Управління - цілеспрямована діяльність суб’єктів, яка забезпечує оптимальне функціонування та розвиток керованої системи (суб’єкта), підняття її на новий, якісно більш високий рівень із допомогою необхідних оптимальних педагогічних умов, засобів і впливу.

Цільове управління (а в нашому випадку ціль - атестація вчителів) - метод управлінської діяльності, оснований на виділенні найбільш важливих у даний період завдань, на здійснення яких спрямовуються головні зусилля.

Вагоме значення при реалізації навчально-виховного процесу в закладі освіти має особистість педагога, його професійний стан і компетенції, якими він володіє. Отже, актуальним стає створення системи розвитку професійної компетентності вчителів. Дієвим важелем у виконанні цього завдання є атестація, що покликана вивчати й узагальнювати досвід роботи, спонукати до безперервної освіти та корекції подальшої діяльності з метою підвищення фахової компетентності та результативності роботи. Для створення ефективної системи управління розвитком професійної компетентності важливим є визначення концептуальних підходів до її побудови.
 
Форум » Учительська - форум вчителів і для вчителів » Атестація педагогів » Склад процессу атестації
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті