ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 11 клас

Контрольна робота №2 з української літератури по темі: "Усна народна творчість" (1-2 варіант) 11 клас

Скачати файл з сервера #1

Поділитись з друзями:

Рік видання: 2014
Кількість сторінок: 2
Розмір файлу: 0.02 mb 
Формат файлу: .doc
Мова: українська

І варіант
Усна народна творчість

1.    З якої історичної пісні ці рядки?
Годі тобі, пане-брате, Ґринджоли малювати, Бери шаблю гостру, довгу Та йди воювати!
а)    «Та ой як крикнув же та козак Сірко»;
б)    «Зажурилась Україна»;
в)    «Ой Морозе, Морозенку»;
г)    «Максим козак Залізняк».

2.    Про яку історичну подію йдеться у пісні «Чи не той то
Хміль»?
а)    Битва під Жовтими Водами;
б)    Коліївщина;
в)    битва під Корсунем;
г)    битва під Берестечком.

3.    Хто з народних героїв «зібрав собі славних хлопців»,
щоб багатих грабувати, а бідних наділяти?
а)    Морозенко;
б)    Максим Залізняк;
в)    Устим Кармалюк;
г)    Богдан Хмельницький.

4.    Авторство якої з названих пісень приписують Марусі
Чурай?
а)    «Зажурилась Україна»;
б)    «Та ой як крикнув же та козак Сірко»;
в)    «За Сибіром сонце сходить»;
г)    «Віють вітри, віють буйні».

5.    Кого з козацьких ватажків народ порівнює з пишною
рожею?
а)    Івана Сірка;
б)    Богдана Хмельницького;
в)    Устима Кармалюка;
г)    Максима Залізняка.

6.    У якій з названих пісень розповідається про нещасли­ве кохання?
а)    «Зажурилась Україна»;
б)    «Засвіт встали козаченьки»;
в)    «Ой не ходи, Грицю...»;
г)    «Віють вітри, віють буйні».

7.    Скільки козаків-невільників звільнила Маруся
Богуславка?
а)    700;
б)    500;
в)    300;
г)    200.

8.    Хто (або що) допомогло братам-козакам та безродно-
му запорожцю врятуватися від загибелі (дума «Буря на
Чорному морі»)?
а)    Козаки, які пропливали поряд;
б)    батькова й материна молитва;
в)    запасний човен;
г)    турки, які пропливали поряд.
9.    Продовжте визначення.

Визначення, що повторює в іншій формі раніше сказане,
називається    .
10.    Доберіть до поданих слів постійні епітети з пісні «Та
ой як крикнув же та козак Сірко».
Хлопці  -     ;
військо -     ;
орел -     ;
коні -     .

11.    Дайте визначення  думи.
 
12. Доведіть тезу: «Українська пісня - це душа народу».

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1  
 ІІ варіант
        Усна народна творчість

1.    З якої історичної пісні ці рядки?
Лине гомін, лине гомін 
По степу німому –
Вертаються козаченьки 
Із бою додому.
а)    «Чи не той то Хміль»;
б)    «Та ой як крикнув же та козак Сірко»;
в)    «Максим козак Залізняк»;
г)    «Ой Морозе, Морозенку».

2.    Народний месник Устим Кармалюк (пісня «За Сибіром
сонце сходить») бореться проти:
а)    панів;
б)    ляхів;
в)    турків;
г)    татар.

3.    Де поставили татари Морозенка, щоб він бачив «свою
Вкраїну»?
а)    На Чернечій горі;
б)    на Савур-могилі;
в)    на Аскольдовій могилі;
г)    на Чорній могилі.

4. Авторство якої з названих пісень приписують Марусі Чурай?
а)    «Ой Морозе, Морозенку»;
б)    «Чи не той то Хміль»;
в)    «Засвіт встали козаченьки»;
г)    «Зажурилась Україна».

5.    Кому з народних героїв належать ці слова?
Та сідлайте ж ви коней, хлопці-молодці, 
Та збирайтеся до хана у гості!
а)    Морозенку;
б)    Максиму Залізняку;
в)    Богдану Хмельницькому;
г)    Івану Сірку.

6.    Що відповів Б. Хмельницький на такі слова?
Не пий, Хмельницький, дуже Золотої Води -їде ляхів сорок тисяч хорошої вроди.
а)    «Бери шаблю гостру, довгу та йди воювати!»;
б)    «А я ляхів не боюся»;
в)    «Та сідлайте ж ви коней, хлопці-молодці»;
г)    «Ти козаків не звоюєш - свою силу згубиш».

7.    Скільки років козаки перебували у турецькій неволі
(дума «Маруся Богуславка»)?
а)  30; 
6) 25;
в)    20;
г)    15.

8.    Яка біда сталася на морі з двома братами та безрод-
ним козаком (дума «Буря на Чорному морі»)?
а)    Скінчилися харчі;
б)    на козаків напали пірати;
в)    серед козаків почалася морська хвороба;
г)    судна почали тонути.

9.    Продовжте визначення.
Поєднання співу й декламації називається    

10.    До яких художніх засобів належать наведені приклади
(пісня «Ой Морозе, Морозенку»)?
а)    Славний козаче -    .
б)    «То не грім в степу гуркоче» -    .
в)    «Вся Вкраїна плаче» -    .

11. Доведіть, що «За Сибіром сонце сходить» - це історична пісня.

12. Доведіть актуальність тези Т. Шевченка:  «Наша дума, заша пісня не вмре, не загине».
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 8
    Гостей: 8
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті