ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 1-4 класи

Навчання грамоти. Читання 1 клас. I семестр. За Букварем М. С. Вашуленка, Н. Ф. Скрипченко (Серія "Мій конспект")

Скачати файл з сервера #1

Поділитись з друзями:

Назва: Розробки уроків навчання грамоти.  Читання. 1 клас. I семестр. За Букварем М. С. Вашуленка, Н. Ф. Скрипченко (Серія "Мій конспект")
Автор:  О. Б. Полєвікова
Видавництво: Основа
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 152
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 10.27 Mb
Мова: українська

Посібник містить орієнтовне календарне планування та конспекти уроків навчання грамоти (читання, I семестр) за букварем М. С. Вашуленка, Н. Ф. Скрипченко. Для швидкої підготовки до уроку всі розробки розміщені на відривних аркушах. Місця для записів дозволяють творчому вчителю скласти, використовуючи запропоновану основу, власний конспект уроку.

Зміст посібника
Орієнтовне календарне планування уроків навчання грамоти (за букварем М. С. Вашуленка, Н. Ф. Скрипченко) 5
Конспекти уроків навчання грамоти
Добукварний період 9
Урок 1. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь. Словниково-логічні вправи. Бесіда «Державні символи України». Презентація «Букваря» М. С. Вашуленка та Н. Ф. Скрипченко. Урок-презентація 9
Урок 3. Практичне ознайомлення з поняттями «слово», «речення». Бесіда на тему «Літні розваги». Спосіб умовного позначення речень. Урок-змагання «Рятівники» 13
Урок 5. Закріплення знань про речення. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді на запитання. Складання речень заданої будови 17
Урок 7. Розширення уявлень учнів про слово та речення. Ознайомлення зі словами — назвами дій. Бесіда «Режим дня». Робота з ілюстрацією «На уроці» 19
Урок 9. Ознайомлення зі словами, що називають ознаки предметів. Логічні вправи для вміння відповідати на запитання хто це? що це? Розподіл предметів на групи. Урок-КВК 21
Урок 11. Ознайомлення учнів зі складовою будовою слів. Поділ слів на склади. Робота з дитячою книжкою. Т. Коломієць «Наймиліше слово». Слухання і розповідь вірша. Інтонування речень 23
Урок 13. Поняття про наголос. Наголо-шений склад. Ознайомлення з трискладовим словом 25
Урок 15. Мовні і немовні звуки. Органи мовлення 27
Урок 17. Уявлення про голосні та приголосні звуки. Позначення цих звуків умовними знаками (фішками) 29
Урок 19. Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. Робота з дитячою книжкою. «Загадки на згадку» 31
Урок 21. Тверді та м’які приголосні звуки. Умовне позначення твердих і м’яких приголосних 33
Урок 23. Звуковий аналіз вимовлених слів 35
Урок 25. Повний звуковий аналіз слів. Урок-гра «Поле чудес» 37
Урок 27. Перевірка знань і вмінь учнів. Робота з дитячою книжкою. І. Малкович «Отакий роззява!» 39
Букварний період 41
Урок 29. Звук [а]. Позначення його буквами А, а 41
Урок 31. Звук [у]. Позначення його буквами У, у 45
Урок 33. Звук [о]. Позначення його буквами О, о 49
Урок 35. Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. «Щедра осінь» (збірка віршів) 51
Урок 37. Звук [и]. Позначення його буквою и 53
Урок 39. Звук [м]. Позначення його буквами М, м («ем»). Перехід до читання прямих складів типу злиття ПГ 55
Урок 41. Закріплення знань про звукові значення вивчених букв 57
Урок 43. Звук [і]. Позначення його буквами І, і 59
Урок 45. Закріплення вміння писати букву і. Звуко-буквений аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. Ю. Т. Ярмиш «Зайчаткова казочка» 61
Урок 47. Звуки [н], [н’]. Позначення їх буквами Н, н («ен») 63
Урок 49. Закріплення знань про звукові значення літери н («ен»). Розвиток уміння читати склади, слова і речення з буквою н («ен») 65
Урок 51. Звук [в]. Позначення його буквами В, в («ве») 67
Урок 53. Закріплення знань про букви В, в («ве») та їх звукове значення. Розвиток уміння читати склади, слова, текст 69
Урок 55. Звуки [л], [л’]. Позначення їх буквами Л, л («ел») 71
Урок 57. Закріплення знань про звукові значення букви л («ел») 73
Урок 59. Закріплення знань про вивчені букви 75
Урок 61. Звуки [с], [с’]. Позначення їх буквами С, с («ес») 77
Урок 63. Закріплення знань про звуки [с], [с’] 79
Урок 65. Звук [к]. Позначення його буквами К, к («ка») 81
Урок 67. Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом 83
Урок 69. Закріплення знань про звукові значення вивчених букв 85
Урок 71. Звук [п]. Позначення його буквою П, п («пе») 87
Урок 73. Закріплення знань про букви П, п («пе»), їх звукове значення 89
Урок 75. Звуки [р], [р’]. Позначення їх буквами Р, р («ер») 91
Урок 77. Закріплення знань про звукові значення букви Р, р («ер») 93
Урок 79. Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. М. Стеценко «Гіркий апельсин» 95
Урок 81. Звуки [т], [т’]. Позначення їх буквами Т, т («те») 97
Урок 83. Закріплення знань про букви Т, т («те»), їх звукове значення. Робота з дитячою книжкою. О. Кізим «Маленька читаночка» 99
Урок 85. Повторення та закріплення знань про вивчені букви. Читання тексту «Котик і Півник» 101
Урок 87. Звук [е]. Позначення його літерами Е, е 103
Урок 89. Закріплення знань про звук [е]; букви Е, е 105
Урок 91. Звуки [д], [д’]. Позначення їх буквами Д, д («де»). Робота з дитячою книжкою. В. А. Симоненко «Подорож у країну Навпаки» 107
Урок 93. Продовження засвоєння звуків [д], [д’], букв Д, д («де») 109
Урок 95. Закріплення знань про букви Д, д («де»), звуки [д], [д’] 111
Урок 97. Звуки [з], [з’]. Позначення їх буквами З, з («зе») 113
Урок 99. Перевірка навичок читання, звукового та складового аналізу слів. Робота з дитячою книжкою. Н. Забіла «Хатинка на ялинці» 115
Урок 101. Повторення вивчених букв, їх звукових значень. Читання тексту «У зоопарку». Урок-подорож 117
Урок 103. Буква ь (м’який знак). Позначення ним м’якості приголосних 119
Урок 105. Закріплення знань про букву ь (м’який знак) 121
Урок 107. Закріплення знань про вживання м’якого знака на письмі. Робота з дитячою книжкою. Російська народна казка «Лисиця та Заєць» 123
Урок 109. Звук [б]. Позначення його буквами Б, б («бе»). Урок-гра 127
Урок 111. Повторення вивченого про букви Б, б («бе») та звук [б]. Формування навичок читання на основі тексту «Білки» 131
Урок 113. Закріплення знань про вивчені звуки і букви 133
Урок 115. Звук [г]. Позначення його буквами Г, г («ге») 135
Урок 117. Закріплення знань про звук [г], букви Г, г («ге») 137
Урок 119. Звук [ґ]. Позначення його буквами Ґ, ґ («ґе») 141
Урок 121. Закріплення знань про звукові значення букв Г, г («ге») та Ґ, ґ («ґе»). Урок-інсценізація 145
Урок 123. Закріплення знань про вивчені звуки і букви 149
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 15
    Гостей: 15
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті