ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 6 клас

Українська мова 6 клас: Уроки нового покоління (для шкіл з українською мовою навчання)

Скачати файл з сервера #1

Поділитись з друзями:

Назва: Українська мова 6 клас: Уроки нового покоління (для шкіл з українською мовою навчання)
Автор: Головко В. В.
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 211
Формат|Якість файлу: .pdf (e-book)
Розмір файлу:  18.7 mb
Мова: українська

Посібник серії «Конструктор уроку» пропонує нову структуру подання методичного й дидактичного матеріалу для уроків: учитель-початківець матиме ґрунтовно розроблений план-конспект, досвідчений викладач може вне­сти бажані зміни до будь-якого етапу уроку, враховуючи особливості конкретного класу. Матеріал для учнів винесено на окремі сторінки й супроводжено відповідними посиланнями: готуючись до уроку, вчитель на свій розсуд може зробити потрібну кількість копій. Друкарське оформлення видання (швидкозшивач, кольорові закладки, перфорація) робить його зручним у користуванні.
 
Зміст
Урок 1.Багатство і краса української мови 1

Урок 2.Розвиток зв’язного мовлення.Повторення вивченого про мову і мовлення.Ситуація спілкування 3

Урок 3.Словосполучення і речення.Головні та другорядні члени речення 5

Урок 4.Однорідні члени речення 7

Урок 5.Звертання.Вставні слова та сполучення слів 9

Урок 6.Пряма мова.Діалог 11

Урок 7.Повторення й поглиблення вивченого про текст.Тема і головна думка тексту.Будова тексту 13

Урок 8.Розв’язок зв’язного мовлення.Стилі і типи мовлення.Докладний усний переказ тексту художнього стилю 15

Урок 9.Розвиток зв’язного мовлення.Офіційно-діловий стиль.Ділові папери.Складання оголошення 17

Урок 10.Контрольна робота № 1.Диктант 19

Урок 11.Групи слів за походженням: власне українські та запозичені слова 21

Урок 12.Розвиток зв’язного мовлення.Особливості опису приміщення.Усний переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення 23

Уроки 13–14.Активна і пасивна лексика 25

Уроки 15–16.Розвиток зв’язного мовлення.Усний та письмовий твір-опис приміщення в художньому стилі 27

Уроки 17–18.Групи слів за вживанням.Загальновживані та стилістично забарвлені слова.Діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова та жаргонізми 29

Урок 19.Розвиток зв’язного мовлення.Письмовий твір-опис приміщення за картиною в художньому стилі 31

Урок 20.Офіційно-ділова лексика 33

Урок 21.Розвиток зв’язного мовлення.Ділові папери.План роботи 35

Урок 22.Контрольна робота № 2.Тест.Контрольне читання мовчки художнього тексту 37

Уроки 23–24.Змінювання і творення слів.Основні способи словотвору 41

Урок 25.Основні способи словотвору.Ознайомлення зі словотвірним словником 43

Урок 26.Розвиток зв’язного мовлення.Вибірковий переказ тексту наукового стилю 45

Уроки 27–28.Зміни приголосних при творенні слів 47

Уроки 29–30.Складні слова.Правопис складних та складноскорочених слів 49

Урок 31.Розвиток зв’язного мовлення.Усний переказ тексту 51

Урок 32.Контрольна робота № 3.Диктант 53

Урок 33.Загальна характеристика частин мови 55

Урок 34.Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль 57

Урок 35.Іменники — назви істот і неістот.Іменники загальні і власні.Велика буква і лапки у власних назвах 59

Урок 36.Розвиток зв’язного мовлення.Усний переказ тексту 61

Урок 37.Рід іменників.Іменники спільного роду 63

Урок 38.Число іменників.Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини 65

Урок 39.Відмінки іменників, їх закінчення 67

Урок 40.Поділ іменників на відміни.Відмінювання іменників 69

Урок 41.Контрольна робота № 4.Тест.Контрольне аудіювання тексту наукового стилю 71

Урок 42.Відмінювання іменників I відміни 75

Урок 43.Відмінювання іменників II відміни 77

Урок 44.Закінчення родового відмінка однини іменників II відміни 79

Урок 45.Відмінювання іменників III відміни 81

Урок 46.Розвиток зв’язного мовлення.Усний переказ тексту з творчим завданням 83

Урок 47.Відмінювання іменників IV відміни 85

Урок 48.Незмінювані іменники 87

Уроки 49–50.Розвиток зв’язного мовлення.Докладний контрольний переказ тексту розповідного характеру 89

Урок 51.Відмінювання іменників множинної форми 91

Урок 52.Контрольна робота № 5.Диктант 93

Урок 53.Написання не з іменниками 95

Урок 54.Особливості творення іменників 97

Урок 55.Літери е, и, і в суфіксах -ечк-(-єчк-), -ечок-, -ичк-, -ичок, -инн(я), -інн(я), -енн(я), -єнн(я), -ив(о), -ев(о) 99

Урок 56.Написання та відмінювання імен по батькові 101

Урок 57.Розвиток зв’язного мовлення.Складання діалогів 103

Урок 58.Підсумковий урок з теми «Іменник» 105

Урок 59.Контрольна робота № 6.Диктант 107

Урок 60.Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль 109

Урок 61.Якісні, відносні, присвійні прикметники, їхнє творення та правопис 111

Урок 62.Перехід прикметників з однієї групи в іншу 113

Урок 63.Розвиток зв’язного мовлення.Особливості побудови опису природи.Усний вибірковий переказ з елементами опису природи 115

Уроки 64–65.Ступені порівняння прикметників 117

Урок 66.Розвиток зв’язного мовлення.Усний докладний переказ тексту з елементами опису природи 119

Урок 67.Повні та короткі форми прикметників 121

Уроки 68–69.Прикметники твердої і м’якої груп.Відмінювання прикметників 123

Урок 70.Творення прикметників.Перехід прикметників в іменники.Морфологічний розбір прикметників 125

Урок 71.Контрольна робота № 7.Тест.Контрольне аудіювання тексту-розповіді наукового стилю 127

Урок 72.Написання прикметників 131

Урок 73.Розвиток зв’язного мовлення.Письмовий твір-опис природи за картиною 133

Урок 74.Написання не з прикметниками 135

Урок 75.Написання -нн-і -н-у прикметника 137

Урок 76.Написання складних прикметників через дефіс або разом 139

Урок 77.Розвиток зв’язного мовлення.Письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису природи 141

Урок 78.Розвиток зв’язного мовлення.Особливості будови роздуму.Усний докладний переказ розповідного тексту, що містить роздум 143

Урок 79.Написання й відмінювання прізвищ 145

Урок 80.Контрольна робота № 8.Диктант 147

Урок 81.Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль 149

Уроки 82–83.Кількісні й порядкові числівники.Числівники прості, складні і складені 151

Уроки 84–85.Відмінювання кількісних числівників 153

Урок 86.Розвиток зв’язного мовлення.Усний твір-роздум про вчинок людини 155

Урок 87.Відмінювання порядкових числівників 157

Урок 88.Розвиток зв’язного мовлення.Замітка в газету типу роздуму про вчинок людини 159

Урок 89.Творення числівників.Морфологічний розбір числівників 161

Урок 90.Контрольна робота № 9.Диктант 163

Урок 91.Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.Розряди займенників за значенням 165

Урок 92.Особові займенники і зворотний займенник себе 167

Урок 93.Розвиток зв’язного мовлення.Твір-оповідання за жанровою картиною 169

Уроки 94–95.Питальні, відносні, вказівні й означальні займенники 171

Уроки 96–97.Заперечні й неозначені займенники.Ні в заперечних займенниках.Дефіс у неозначених займенниках 173

Урок 98.Розвиток зв’язного мовлення.Повідомлення на лінгвістичну тему 175

Урок 99.Присвійні займенники.Морфологічний розбір займенників 177

Урок 100.Контрольна робота № 10.Диктант.Контрольне читання мовчки 179

Урок 101.Узагальнення й систематизація вивченого з лексикології 183

Урок 102.Узагальнення й систематизація вивченого зі словотвору й орфографії 185

Уроки 103–104.Розвиток зв’язного мовлення.Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого 187

Урок 105.Узагальнення й систематизація вивченого з морфології та орфографії 189
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті