ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Файли » По класах » 8 клас

Розробки уроків української літератури 8 клас (Серія "Усі уроки")

Скачати файл з сервера #1

Поділитись з друзями:

Назва: Розробки уроків української літератури 8 клас
Автор: О.О. Чупринін
Видавництво: Основа
Рік видання: 2009
Кількість сторінок: 608
Формат файлу: .PDF 
Розмір файлу: 2.22 mb
Мова: українська
 
Зміст
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з української літератури у 8 класі 12-річної школи
Вступ. Українські історичні пісні. Пісні Марусі Чурай
Урок № 1. Вступ. Художня література як одна з форм духовної
діяльності людини
Урок № 2. Українські історичні пісні. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками («Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко») 17
Урок № 3. Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк») 24
Урок № 4. «Чи не той хміль?», «За Сибіром сонце сходить». Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою 34
Урок № 5. Пісні Марусі Чурай «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю » 45
Урок № 6. Зв’язне мовлення. Письмова творча робота про українську історичну народну пісню 54
Урок № 7. Позакласне читання Ю. Мушкетик «Селена» 58
Урок № 8. Література рідного краю. Легенди про Івана Сірка 74
Урок № 9. Тематична контрольна робота № 1 «Вступ Українські історичні пісні. Пісні Марусі Чурай» 81
Українські народні думи «Слово про похід Ігорів»
Урок № 10. Українські народні думи, їх різновиди. Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний зміст думи 86
Урок № 11. «Маруся Богуславка». Проблема вибору героїні 91
Урок № 12. «Маруся Богуславка». Образ української полонянки Марусі 96
Урок № 13. «Буря на Чорному морі». Символ гріхопадіння і порятунку через усвідомлення покаяння 101
Урок № 14. Позакласне читання. Народна дума «Самійло Кішка» 106
Урок № 15. «Слово про похід Ігорів». Давньоруська перлина українського ліро-епосу. Історична основа «Слова » 117
Урок № 16. «Слово про похід Ігорів». Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму 125
Урок № 17. «Слово про похід Ігорів». Символічно-міфологічні мотиви у творі. Мова поеми 133
Урок № 18. «Слово про похід Ігорів». Роль пейзажу в розгортанні сюжету. Поетичність образу Ярославни 139
Урок № 19. Тематична контрольна робота № 2 146
Світ української поезії (Т. Шевченко, І. Франко, Леся Українка)
Урок № 20. Т. Шевченко «Думи мої, думи мої» 150
Урок № 21. Т. Шевченко «Ой три шляхи широкії» 159
Урок № 22. Т. Г. Шевченко «Мені однаково, чи буду» (з циклу «В казематі»). Поняття про філософську лірику, силабо-тонічне віршування 164
Урок № 23. Т. Шевченко «Минають дні, минають ночі» 172
Урок № 24. І. Франко. Короткі відомості про письменника «Іван Вишенський». Історична правда та художній вимисел у творі 177
Урок № 25. І. Франко. «Іван Вишенський». Постать українського мислителя XVII ст. і художній образ у творі 191
Урок № 26. І. Франко. «Іван Вишенський». Проблема морального вибору людини, її втеча від неприйнятного буттєвого світу 204
Урок № 27. Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу «Ви щасливі, пречистії зорі» 214
Урок № 28. Леся Українка «Давня весна». Тема гармонійного єднання людини з природою 222
Урок № 29. Леся Українка «Хотіла б я піснею стати» 227
Урок № 30. Леся Українка «Давня казка». Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини 231
Урок № 31. Леся Українка «Давня казка» Проблеми і мотиви твору 240
Урок № 32. Тематична контрольна робота № 3 «Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко» 252
Світ української поезії (В. Сосюра, Б Олійник, В Підпалий, І. Малкович)
Урок № 33. В. Сосюра «Васильки» — взірець інтимної лірики 256
Урок № 34. В. Сосюра. Патріотичний пафос поезій «Любіть Україну!», «Сад» 264
Урок № 35. Б. Олійник «Вибір». Вічна проблема життєвого вибору 274
Урок № 36. Б. Олійник «Ринг». Філософія чину і мудрості 279
Урок № 37. В. Підпалий «Тиха елегія». Щирість патріотичних почуттів ліричного героя 284
Урок № 38. В. Підпалий «Запросини». Оптимізм, впевненість у правильності обраного шляху 289
Урок № 39. Іван Малкович «З янголом на плечі». Глибокі роздуми сучасного поета про те, якою повинна бути людина 294
Урок № 40. Іван Малкович «Свічечка букви Ї», «Музика, що пішла» 298
Урок № 41. Позакласне читання І. Вільде «Повнолітні діти» 304
Урок № 42. Тематична контрольна робота № 4. Світ української поезії: В. Сосюра, Б. Олійник, В. Підпалий, І. Малкович 318
Національна драма (І. Карпенко-Карий) 
З української прози (М. Коцюбинський, О. Назарук, В. Дрозд)
Урок № 43. І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга ХІХ ст, про театр «корифеїв». Трагікомедія «Сто тисяч» 322
Урок № 44. І. Карпенко-Карий «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи 333
Урок № 45. І. Карпенко-Карий «Сто тисяч». Проблема влади грошей. Засоби сатиричного змалювання 341
Урок № 46. І. Карпенко-Карий «Сто тисяч». Характеристика дійових осіб твору 349
Урок № 47. Зв’язне мовлення. Контрольний твір-роздум за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» 359
Урок № 48. М. Коцюбинський «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті 364
Урок № 49. М. Коцюбинський «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливості її здобуття 380
Урок № 50. М. Коцюбинський «Дорогою ціною». Протест Остапа і Соломії проти кріпосницької наруги, будь-якого насильства над людиною 391
Урок № 51. О. Назарук «Роксоляна». Події історичної доби XVI століття 406
Урок № 52. О. Назарук «Роксоляна». Проблема кохання і служіння народові в повісті 425
Урок № 53. О. Назарук «Роксоляна». Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксолани 440
Урок № 54. О. Назарук «Роксоляна». Характеристика образу Роксолани 460
Урок № 55. В. Дрозд «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення 481
Урок № 56. В. Дрозд. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка «Ирій» 491
Урок № 57. В. Дрозд. «Ирій» — химерна повість про неповторний світ юності 503
Урок № 58. В. Дрозд «Ирій». Поєднання уявного з реальним у творі 513
Урок № 59. В. Дрозд «Ирій». Вічне і швидкоплинне в житті людини» 525
Урок № 60. Тематична контрольна робота № 5. «Національна драма (І. Карпенко-Карий). З української прози (М. Коцюбинський, О. Назарук, В. Дрозд)» 538
Український гумор і сатира (В. Cамійленко, Є. Дудар)
Урок № 61. В. Самійленко. Коротко про митця. Гумор і сатира поета «Патріоти» 543
Урок № 62. В. Cамійленко «Ельдорадо». Універсальність моделі тоталітарної держави 551
Урок № 63. Зв’язне мовлення. Письмова робота за творчістю В. Самійленка 558
Урок № 64. Є. Дудар. Сучасний письменник-гуморист. «Слон і мухи» 561
Урок № 65. Є. Дудар «Лісова казка», «Червона шапочка». Прихований зміст творів 567
Урок № 66. Зв’язне мовлення. Складання власної гумористичної оповіді 577
Урок № 67. Позакласне читання. О. Вишня «Мисливські усмішки» («Відкриття охоти») 580
Урок № 68. Література рідного краю. Гумористичні твори М. Возіянова 589
Урок № 69. Тематична контрольна робота № 6. «Український гумор і сатира (В. Cамійленко Є. Дудар») 595
Урок № 70. Урок-підсумок Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення 599
Відомості про автора 605
Література 606
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Зареєструватися | Увійти ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 25
    Гостей: 25
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті