ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Читати онлайн » Інше » Різне [Додати статтю]

Календарне планування уроків трудового навчання для 3 класу (за підручником І. М. Веремійчика, В. П. Тименка) (1 семестр)


Календарне планування уроків трудового навчання для 3 класу (за підручником І. М. Веремійчика, В. П. Тименка) (1 семестр)

За новою програмою!
 
Дата                      Т е м а Стор. Державні вимоги до рівня загаль-
ноосвітньої  підготовки учнів
                                                                        І семестр
1.   Витинанка. Загальні відо -мості про техніку виготов -лення витинанок.
Витинанка та аплікація «Янголи».
6-8
11-12
має загальні уявлення про техніку виготовлення витинанок;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки;
володіє прийомами роботи інструментом;
уміє виготовляти листівки техні-
кою витинанки
2.   Види витинанок. Виготовлення витинанки «Килимок» 9-10
13
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки;
володіє прийомами роботи інструментом;
володіє початковими навичками виготовлення виробів технікою витинанки на задану вчителем тему
3.   Матеріали та інструменти для витинання. Виготовлення витинанок до свята професій. 10
14
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки;
володіє прийомами роботи інструментом;
володіє початковими навичками виготовлення виробів технікою витинанки на задану вчителем тему
4.   Мозаїка. Торцювання (кон- турне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання.
Виготовлення мозаїки технікою торцювання.
Державні символи України.
15-18 має загальні уявлення про виготовлення мозаїки технікою торцювання;
пояснює сутність контурного торцювання під час виготовлення мозаїки;
знає основні прийоми роботи й послідовність виконання мозаїки;
володіє початковими навичками виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання
5.   Основні прийоми роботи
та послідовність виконання мозаїки технікою торцю -вання. Виготовлення мозаї-
ки технікою торцювання.
Кашпо для квітів.
18-19 має загальні уявлення про виготовлення мозаїки технікою торцювання;
пояснює сутність контурного торцювання під час виготовлення мозаїки;
знає основні прийоми роботи й послідовність виконання мозаїки;
володіє початковими навичками виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання
6.   Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідов-
ність виготовлення виробів технікою квілінг.
 Виготовлення виробів технікою квілінг. «Ходить гарбуз по городу».
24-26
28-30
має загальні уявлення про виготов -лення аплікацій технікою квілінг;
розкриває загальні відомості про техніку квілінг;
знає основні прийоми роботи й послідовність виготовлення виробів технікою квілінг;
володіє початковими навичками виготовлення виробів технікою квілінг
7.   Базові форми квілінгу.
Виготовлення виробів технікою квілінг. «Знаки зо-
діаку».
27
31
має загальні уявлення про виготов -лення аплікацій технікою квілінг;
розкриває загальні відомості про техніку квілінг;
знає основні прийоми роботи й послідовність виготовлення виробів технікою квілінг;
володіє початковими навичками виготовлення виробів технікою квілінг
8.   Оригамі. Виготовлення об’ -ємних виробів технікою оригамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі. «Краб». 32-33 має загальні уявлення про виготов -лення об’ємних виробів технікою оригамі;
називає інструменти і пристосу -вання для роботи в техніці оригамі;
вміє створювати об’ємні вироби технікою оригамі
9.   Створення об’ємних виробів технікою оригамі.  «Технічні конструкції.» 33-36 має загальні уявлення про виготов -лення об’ємних виробів технікою оригамі;
називає інструменти і пристосу -вання для роботи в техніці оригамі;
вміє створювати об’ємні вироби технікою оригамі
10.   Створення об’ємних виробів технікою оригамі. «Білий
птах».
36-38 має загальні уявлення про виготов -лення об’ємних виробів технікою оригамі;
називає інструменти і пристосу -вання для роботи в техніці оригамі;
вміє створювати об’ємні вироби технікою оригамі
11.   Робота із пластиліном. Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Об’ємна фігура.
Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних компо- зицій. «Колобок»
42-43 має загальні уявлення про вироби об’ємної форми;
пояснює, що таке рельєф і барельєф;
розкриває послідовність виготов -лення об’ємних виробів із пластиліну;
вміє виготовляти з пластиліну барельєфні форми;
володіє початковими навичками виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій за вибором учителя
12.   Виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних компо- зицій. «Рибка в акваріумі» 43-44 має загальні уявлення про вироби об’ємної форми;
пояснює, що таке рельєф і барельєф;
розкриває послідовність виготов -лення об’ємних виробів із пластиліну;
вміє виготовляти з пластиліну барельєфні форми;
володіє початковими навичками виготовлення із пластиліну об’ємних сюжетних композицій за вибором учителя
13.   Виготовлення об’ємних виробів.  Яблуко з пап’є-маше. 45 має загальні уявлення про вироби об’ємної форми;
розкриває послідовність виготов -лення об’ємних виробів із пап’-маше;
володіє початковими навичками виготовлення із пап’є – маше яблука
14.   Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів і
пластиліну. «Два півники горох молотили».
46-47 має загальні уявлення про комбіну- вання природних і пластичних матеріалів у виробах;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну;
вміє виготовляти вироби із природних матеріалів та пластиліну
15.   Комбінування природних і пластичних матеріалів.
«Міні скульптури з природних матеріалів»
51-52 має загальні уявлення про комбіну- вання природних і пластичних матеріалів у виробах;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів із природних матеріалів і пластиліну;
вміє виготовляти вироби із природних матеріалів та пластиліну
16.   Робота з текстильними во -локнами та нитками. Властивості текстильних волокон та ниток. Особливості з’єднання та правила різання текстиль -них ниток і волокон.
«Рибка».
58
62
має загальні уявлення про роботу з текстильними волокнами та нитками;
знає властивості текстильних волокон та ниток;
розкриває особливості з’єднання та правила різання текстильних ниток і волокон;
уміє виготовляти аплікації з ниток на площині
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 12
    Гостей: 12
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті