ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Читати онлайн » Інше » Різне [Додати статтю]

Календарне планування уроків трудового навчання для 3 класу (за підручником І. М. Веремійчика, В. П. Тименка) (2 семестр)


Календарне планування уроків трудового навчання для 3 класу (за підручником І. М. Веремійчика, В. П. Тименка) (2 семестр)

За новою програмою!
 

                                                                               ІІ семестр
17.   Аплікація з тканини. Види та властивості тканин. Вико -ристання тканин.
Виготовлення аплікацій з використанням тканини.
«Коник».
61 знає види та властивості тканин;
має загальні уявлення про використання тканин;
розкриває особливості різання тканини та її з’єднання з папером;
вміє виготовляти аплікації з використанням тканини
18.   Виготовлення аплікацій з використанням тканини.
«Колобок»
63 знає види та властивості тканин;
має загальні уявлення про використання тканин;
розкриває особливості різання тканини та її з’єднання з папером;
вміє виготовляти аплікації з використанням тканини
19.   Виготовлення об’ємних фі -гур із дроту. Прийоми робо -ти з м’яким дротом (одно-
жильний дріт), його загина -ння при конструюванні виробів. Виготовлення гвоз -дики на стеблі-дротику»
66 має загальні уявлення про виготовлення об’ємних фігур із дроту;
знає прийоми роботи з м’яким одножильним мідним дротом;
володіє навичками вимірювання, загинання, скручування та різання дроту;
вміє виготовляти з дроту вироби технікою вигинання та скручування
20.   Виготовлення об’ємних фі -гур із дроту. «Квітка з дроту та кольорових ниток». 67 має загальні уявлення про виготовлення об’ємних фігур із дроту;
знає прийоми роботи з м’яким одножильним мідним дротом;
володіє навичками вимірювання, загинання, скручування та різання дроту;
вміє виготовляти з дроту вироби технікою вигинання та скручування
21.   Бісероплетіння. Особливості виготовлення виробів із бісеру. Виготовлення плос-
ких виробів (намиста) тех-
нікою нанизування бісеру.
 
68-69 має загальні уявлення про бісероплетіння;
називає матеріали для бісеропле -тіння;
знає особливості виготовлення виробів із бісеру;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів технікою бісероплетіння;
вміє виготовляти плоскі вироби технікою бісероплетіння
22.   Матеріали для бісеропле -тіння. Послідовність викона- ння операцій нанизування бісеру на основу. Виготовлення плоских виробів ( ланцюжки тощо) технікою нанизування бісеру. 68-69 має загальні уявлення про бісероплетіння;
називає матеріали для бісеропле -тіння;
знає особливості виготовлення виробів із бісеру;
розкриває послідовність дій під час виготовлення виробів технікою бісероплетіння;
вміє виготовляти плоскі вироби технікою бісероплетіння
23.   Екскурсія до шкільної майстерні.   має загальні уявлення про діяль -ність старшокласників у майстерні;
називає зміст, умови, засоби та результати праці професії батьків;
уміє проаналізувати й узагальнити результати екскурсії
24.   Мозаїка із природних і штуч- них матеріалів. Основні при йоми та послідовність виго -товлення мозаїки із приро -дних та штучних матеріалів.
«Солом’яний утікач»
70 має загальні уявлення про мозаїку із природних і штучних матеріалів;
знає основні прийоми та послідов -ність виготовлення мозаїки із при -родних і штучних матеріалів;
уміє створювати мозаїку із природ -них і штучних матеріалів
25.   Мозаїка із природних і штуч- них матеріалів. «Сніговик» 71 має загальні уявлення про мозаїку із природних і штучних матеріалів;
знає основні прийоми та послідов -ність виготовлення мозаїки із при -родних і штучних матеріалів;
уміє створювати мозаїку із природ -них і штучних матеріалів
26.   Декорування виробів. Способи декорування виробів. Орнамент.
Виготовлення апліка-
цій писанки відомими техніками.
76-79 має загальні уявлення про декорува ння виробів;
називає способи декорування виробів;
знає, що таке орнамент;
характеризує писанку як один із символів України;
розкриває послідовність дій під час декорування писанок;
уміє виготовляти аплікації писанки відомими техніками;
володіє початковими навичками декорування писанки;
27.   Декорування виробів.
Писанка як один із символів України. Декорування писанок.
79-80 має загальні уявлення про декорува ння виробів;
називає способи декорування виробів;
знає, що таке орнамент;
характеризує писанку як один із символів України;
розкриває послідовність дій під час декорування писанок;
володіє початковими навичками декорування писанки;
28.   Декорування виробів.
Вітражі. Виготовлення орнаменту на склі.
81 має загальні уявлення про декорува ння виробів;
називає способи декорування виробів;
29.   Декорування виробів.
Декоративна і сюжетна абетка.
82 має загальні уявлення про декорува ння виробів;
називає способи декорування виробів;
 
30.   Самообслуговування. Куль- тура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок. 86-87 має загальні уявлення про культуру харчування;
знає правила поведінки за столом;
розуміє специфіку сервірування святкового столу;
розкриває послідовність складання серветок;
вміє складати серветки для святкового столу;
31.   Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Виготовлення най-
простішого виду мережки.
88-90 має загальні уявлення про оздоб -лення одягу та взуття;
знає, що таке вишивка;
називає інструменти й матеріали для вишивки;
розкриває послідовність оздоблення виробів вишивкою;
вміє виготовляти мережки
32.   Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних
виробів з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей. «Паперовий будинок»
96-97 має загальні уявлення про виготов -лення й оздоблення виробів об’ємної форми;
знає специфіку виготовлення виробів об’ємної форми з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей;
розкриває послідовність дій під час виготовлення та оздоблення виро -бів відомими техніками та матеріалами;
вміє виготовляти й оздоблювати вироби об’ємної форми;
33.   Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми.
«Транспортні засоби».
  має загальні уявлення про виготов -лення й оздоблення виробів об’ємної форми;
знає специфіку виготовлення виробів об’ємної форми з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей;
розкриває послідовність дій під час виготовлення та оздоблення виро -бів відомими техніками та матеріалами;
вміє виготовляти й оздоблювати вироби об’ємної форми;
34.   Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми.
«І природний, і ажурний наш проект архітектурний».
  має загальні уявлення про виготов -лення й оздоблення виробів об’ємної форми;
знає специфіку виготовлення виробів об’ємної форми з коробок, упаковок та самостійно виготовлених об’ємних деталей;
розкриває послідовність дій під час виготовлення та оздоблення виро -бів відомими техніками та матеріалами;
вміє виготовляти й оздоблювати вироби об’ємної форми;
35.   Екскурсія до  присадибної ділянки.   має загальні уявлення про діяльність старшокласників на присадибній ділянці;
уміє проаналізувати й узагальнити результати екскурсії
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті