ДПА-2016

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

Головна » Читати онлайн » Інше » Розробки уроків [Додати статтю]

Конспект - Давньогрецький театр та його особливості. Есхіл як видатний давньогрецький драматург. Трагедія «Прометей закутий»


Тема Давньогрецький театр та його особливості. Есхіл як видатний давньогрецький драматург. Трагедія «Прометей закутий»

Мета: познайомити дітей з  відомостями про давньогрецький театр, його особливостями;створити умови для засвоєння учнями знань; удосконалювати навички аналізу поетичного твору; сприяти  збагаченню словникового  запасу учнів, активного використання ними нових слів у мовленні; розвивати в учнів літературний смак; виховувати бажання боротися за права, бути принциповими та мужніми.
Обладнання: увертюра з симфонічної поеми Ф.Ліста «Прометей», учнівські ІКТ - презентації за творчими групами, роздатковий матеріал «Структура трагедії», «Побудова театру»

Тип уроку: комбінований

Випереджальне завдання за творчими групами
І. Історія створення театру
ІІ. Традиції театру
ІІІ. Образ Прометея в українській літературі
 
Хід уроку

І. Організацій момент
1.Організація робочого місця
2.Привітання
3.Запис дати, класної роботи
 
ІІ. Актуалізація опорних знань  . Теоретична п'ятихвилинка.
 
Слово вчителя Минули століття, навіть тисячоліття , а ми й досі користуємося здобутками найдивовижнішої доби Античності.
«Мозковий штурм»
  • Згадайте імена митців слова  доби Античності.
  • А яка ж тематика була їхніх творів?
  • Які роди літератури ви знаєте? (Епос, лірика, драма).
  • Які особливості драматургії? (Це твори, призначені для постановки на сцені, де всі конфлікти, проблеми, характери розкриваються при допомозі монологів, діалогів та ремарок).
  • Які є жанри драматургії? (Трагедія, комедія, драма)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Починаючи з дитинствалюдинаграє, а точнішенаслідує у грі те, щобачить у житті. Саме з наслідування й народивсядавньогрецький театр, у якомузамістьоповіді про подіївідтворювалася сама подія, інакшекажучи, оповідь подавалась у формі самого життя, тобто через подію
Як виник театр, яку роль він виконував за часів античності та який вплив мав на наступні епохи ми з вами маємо сьогодні дослідити. А ще познайомимося з взірцем античної трагедії – «Прометей закутий» Есхіла.

ІІІ. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу

3.1.Робота над першою частиною уроку -  «Давньогрецький театр»
Доповідь І групи
Про те як виник театр у Давній Греції нас сьогодні ознайомлять _____________________________________________________________________________
Ви повинні уважно слухати повідомлення однокласників, занотовувати нову для вас інформацію, тому що після виступу ми проведемо бліцопитування, за результатами якого ви зможете набирати собі бали за урок.

1 учень ( слайд 1-3) Відомо, що саме Древня Греція подарувала світу мистецтва, які і зараз чарують нас своїми шедеврами. Література-один із видів мистецтв, який був у пошані в еллінів.Персонажами  літературних творів Древньої Греції були і смертні люди, і герої, і боги, які жили на горі Олімп.Під час свят на честь бога Діоніса – Великих та Малих Діонісій – влаштовувались інсценовані костюмовані дійства, котрі й поклали початок давньогрецькому театру. Тому бог Діоніс почав вважатись його покровителем.Культ Діоніса з'являється в Греції з появою винограду. Виноградарство стало  домінуючим напрямом господарства, а сам Діоніс, або Вакх, ототожнювався з родючими силами природи.

У VII - VI ст.. до н. е. з обрядових пісень та ігор і виникли три жанри давньогрецької драми: трагедія, комедія та драма сатирів.

Свято Діоніса відзначалось 4 рази на рік (грудень, січень, лютий та березень). Ці свята нагадували західно - європейський карнавал і нашу Масницю. Велика юрба людей ходила з музикою, піснями, прославляли Діоніса. Співали і танцюристи, одягнені в шкури цапів, вони зображували почет Діоніса - цапоногих сатирів.
Сатири - людиноподібні демони з цаповидними елементами (роги, бороди, ратиця, шерсть). Цап, бик - символи Діоніса.

2 учень.На честь Діоніса співали дифірамби - гімни, що складалися з партії хору, яку очолював корифей - керівник хору - і декламації самого корифея. Відтак виникла трагедія, тобто «пісня цапів». А слово «комедія» походить від «комос» — пісня юрби гульвіс та «оде» — пісня .

У II пол. VI ст. трагедія набула значного розвитку. Першим афінським трагічним поетом був Феопід. Перша постановка його трагедії (назва невідома) відбулася на весні 534 р. до н. е. Цей рік прийнято вважати роком народження світового театру.

Давньогрецький театр поєднував декламацію, музику, співи, танці. Обов'язковим персонажем трагедії був хор. Герой звертався до хору, радився з ним, У трагедії хор налічував 15 чоловік, у комедії - 24. Трагедійний хор зображував народ, комедійний - комах, тварин.

Щоб читати далі, треба скачати...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!!!
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика



    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0
 
Наша група в ВКонтакті