ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Різне » Барахолка » 7 Ключів До Кілер Тексту, який притягує (7 Ключів До Кілер Тексту, який притягує)
7 Ключів До Кілер Тексту, який притягує
Victor_PasykДата: П'ятниця, 25.05.2012, 00:03:32 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
7 Ключів До Кілер Тексту, який притягує


Хочете знати чому до 75% рекламних текстів в Рунеті не приносять належного ефекту своїм власникам, новачкам манімейкера? Не вважайте цю інформацію за незначну лабуду, бо тут розглядаються фундаментальні основи специфіки російського інтернету, проігнорувавши які Ви просто спустіть свої продажі в унітаз самі того не помітивши.

Якщо у Вас вже є власний сайт, на якому Ви щось продаєте, або ж Ви тільки збираєтеся робити свій перший сайт, не важливо! Ви в рівній мірі повинні засвоїти інформацію з цієї невеликої лекції і постаратися застосувати її на практиці!

Це факт! Веб-копірайтінг західний і веб-копірайтінг російський - це дві абсолютно різні речі. У нашому існують певні правила, жорсткі правила, про які необхідно пам'ятати.

Якщо Ви їх проігноруєте, то Ви ризикуєте наваять рекламний текст, який буде тхнути відвертим кидаловом і який відштовхне потенційних клієнтів від Вашого пропозиції за кілометр! (Яким би гарним воно не було).

Незалежно від того, що Ви пропонуєте, або ж будете пропонувати до продажу на своєму сайті аудиторії саме РОСІЙСЬКОГО інтернету, цифрового чи товар, фізичний товар, або ж послугу, при складанні свого рекламного тексту намагайтеся дотримуватися 7 ключових правил, які поведуть Вас до заповітної перемоги !

Дотримуючись цих правил, Ваша пропозиція стане, по-перше ВІДКРИТИМ, по-друге Реалістична, по-третє, дуже вигідно для Вашого потенційного клієнта. Відтепер, відвідувачі Вашого сайту не будуть боятися мати з Вами справу, так як довіра до Вас гарантовано зросте ...

Отже, ось вони, 7 ключів до кілер тексту, який притягує російського серфера як магніт!

Ключ # 1 Не ховайте на сайті свою власну особистість

Ви й самі прекрасно розумієте, що аудиторія російського інтернету дуже скептично ставляться до комерційних сайтів, власники яких надягають на себе конкретний камуфляж.

Ні електронної адреси тобі на сайті, куди ти б міг відправити своє питання, ні фотографії власника ресурсу, ні вступного аудіо-повідомлення тощо Такий типаж сайту моментально викликає огиду!

Всі сайти кидалова в рунеті побудовані за принципом фантома. Автор сайту - суворо засекречена особа з незрозумілих ніком. Прям агент Джеймс Бонд, мати його smile

Це неправильно! Якщо Ви хочете, щоб люди у Вас щось купили, спочатку потрібно, щоб вони Вам довіряли. А для того, щоб Вам довіряли, Ви повинні насамперед зняти з себе маску!

Ви повинні довести відвідувачам, що Ви - реальна особистість і що Вам нема чого від них таїти. Сприятиме цьому розміщення Вашої фотографії на Вашому сайті, розміщення вступного аудіо-повідомлення з Вашим голосом, повних реквізитів, за якими з Вами можна було б зв'язатися. Ну і звичайно ж ніколи не приховуйте свого справжнього імені та прізвища, це вже без коментарів!

Ключ # 2 Доводьте те, що ви знаєте про що говорите

Багато вміють красиво говорити. І якщо Ви описуєте свій продукт / послугу на своєму сайті красномовно, це цілком може викликати у Ваших відвідувачів хвилю цілком природного скептицизму.

У першу чергу ця хвиля буде направлено на то ДІЙСНО Ви добре розбираєтеся в своєму топіку і чи є у Вас взагалі підстави писати скажімо електронну книгу на цю тему (якщо Ви продаєте саме книгу)?

ДОВОДИТИ потенційним клієнтам, те, що Ви гідні того, щоб їх вчити і щоб надавати їм свої послуги. Приводьте приклади результатів, яких Ви добилися самі на власному терені!

Доводили, доводять і ще раз доводить те, що Ви - людина, яка має хороший багаж знань! Зрештою, не хочете ж Ви, щоб відвідувачі Вашого сайту кілограмами слали Вам листа, зміст яких однаковий: "Ти звідки взагалі такий намалювався, а?"

Ключ # 3 Вивісите суб'єктивні думки про ваш товар / послугу від ваших вже відбулися клієнтів

Наявність відгуків про Ваш товар на Вашому сайті - це життєво необхідний інгредієнт, без якого Ваш комерційний сайт не здатний вижити на арені російського інтернету! Саме коментарі Ваших відбулися клієнтів складають загальне уявлення про цінність Вашого товару в умі Ваших відвідувачів!

Причому самим хорошим відкликанням буде не той відгук, в якому Ваш клієнт просто говорить "Це крута штука!", А той відгук, в якому Ваш клієнт розповідає про власні результати, яких він домігся за допомогою Вашого товару / послуги! Нехай результат і не надто вражаючий, але розповідь про нього буде сам по собі дуже потужним важелем, який реально вплине на конверсію Вашого тексту в кращу сторону!

Запам'ятайте! Кожен відгук на Вашому сайті повинен бути поміщений в окрему рамочку. Причому, дуже рекомендую врахувати наявність наступних компонентів у кожній рамочці.

По-перше, це природно сам коментар Вашого клієнта. По-друге це його фотографія! (Попросіть у клієнта фотографію по можливості), в третіх це необхідні реквізити клієнта: адреса його сайту (якщо є), Email адреса і т.п.

Додатковою, високоефективної фішкою може стати АУДІО-КНОПКА з аудіо відкликанням Вашого клієнта про Ваш товар! Цей хід підсилить вплив відзиву на Вашого потенційного клієнта як мінімум в два рази!

Ключ # 4 Ніколи не давайте немислимих обіцянок

Запам'ятайте! Хвалити Ваш продукт повинні НЕ ВИ, а результати Ваших клієнтів.

Про це Ви пам'ятаєте з опису попереднього, третього ключа! У нас з Вами Рунет! І тут ніхто терпіти не може чути необ'єктивну похвалу товару від самого автора.

Ті автори, які надто розхвалюють власний товар, прямо таки "усіраются", кричачи про те який він білий і пухнастий, викликають у російських серферів лише посмішку!

Безмежна похвала власної речі - перший принцип кидалова. Такий висновок роблять 8 чоловік з 10. Таким заявам не вірять, над такими заявами сміються! І тому, якщо Ви хочете, щоб над Вашим рекламним текстом не сміялися, яким би хорошим Ваш товар не був, Ви НЕ ПОВИННІ САМІ його хвалити!

Ви повинні чітко, конкретно і професійно розповідати про його переваги, але безпосередньо Хвала, Захоплює Вашим товаром мають права лише Ваші відбулися клієнти!

Ось їхні відгуки на Вашому сайті можуть містити все що завгодно.

Ви ж повинні зберігати як копірайтер холоднокровність і спокій! Ніяких зайвих рухів! Чи не розхвалюють свій товар! Цим повинні займатися безпосередньо Ваші клієнти, а не Ви. Якщо ж у Вас буде все навпаки, то хвиля моторошного скептицизму у Вашому напрямку гарантована Вам на всі 100%!

Ніякої похвали, ніяких немислимих обіцянок. Ніякої брехні! Чітке перерахування вигод і переваг з Вашої сторони і реальне захоплення з боку Ваших клієнтів - це ЗАПОРУКА перемоги на суворих просторах російського інтернету!

Ключ # 5 Зробіть Вашу пропозицію абсолютно Безризикова для Вашого потенційного клієнта

Тверда гарантія - це те, що здатне намертво відбити останні сумніви у відвідувача Вашого сайту! І чим твердіше буде Ваша гарантія, тим краще! Вдумайтесь, в якому магазині Ви б купили скажімо DVD - плеєр: у тому, який пропонує на товар гарантію на 3 роки, або в тому, де гарантія дається всього лише на кілька місяців?

Російські користувачі інтернету всі як один надзвичайно стурбовані тим, щоб їх не кинули. Тому, наявність ГАРАНТІЇ на товар в рунеті по суті справи більш ніж в 10 разів важливіше наявності гарантії на товар в інтернеті західному!

Багато російських вебмайстра думають: "Ось запропоную я гарантію і будуть всі мої клієнти вимагати свої гроші назад ..." Хм, так можуть думати тільки лише ті підприємці, які САМІ НЕ ВПЕВНЕНІ в якості свого товару!

Я особисто даю своїм клієнтам гарантію. Її сенс такий: "Якщо моя інформація вам не допомагає, отримаєте свої гроші назад!" Ви думаєте я отримую багато прохань отримати гроші назад? Щож, я не кажу, що я не отримую таких прохань взагалі. Кожні 30-40 клієнтів містять в собі хоч одного "манібекщіка"! Але не більше того ...

Так що ОБОВ'ЯЗКОВО дайте гарантію на якість і ефективність своєї пропозиції! Зробіть операцію для клієнта абсолютно безризикової! Це посприяє потужному посилення результативності вашого сайту!

Ключ # 6 Дайте вичерпні подробиці про процедуру оплати та отримання вашого товару

Кожен клієнт повинен бути в курсі того, ЯК "механічно" відбувається угода! Пам'ятайте, що в Рунеті багато новачків. Часто складається така ситуація, що потенційний клієнт вже хоче зробити замовлення, але його хвилює сам процес того, ЯК буде відбуватися замовлення, ЧИМ способами він буде оплачуватися, ЯК буде доставлений сам товар.

Не приховуйте цю інформацію від відвідувача Вашого сайту, інакше Ви будете втрачати замовлення! (Не кожен зацікавлена ​​людина буде намагатися з вами зв'язатися з метою ДІЗНАТИСЯ ці "хвилюючі" подробиці smile Народ у нас нині лінивий.)

Піднесіть цю інформацію в максимально легкій формі відвідувачеві Вашого сайту! Розкажіть про те, ЯК проводиться замовлення, ЯКІ способи оплати Ви приймаєте, ЯК доставляється сам товар (якщо він цифровий, розкажіть про те, що посилання для скачування товару буде надана миттєво після оплати, або ж вислана клієнту на Email протягом 24 годин)

Чим докладніше і конкретніше Ви розкажіть про ці з вигляду "непотрібних" подробицях, тим буде більше людей, які ЗАХОЧУТЬ зробити у Вас замовлення! Коли справа "доходить до грошей", російському інтернет - покупцеві необхідно надати вичерпні подробиці про процедуру замовлення, оплати та отримання товару.

Будьте впевнені, конкретика зіграє Вам на руку в кожному куточку Рунета!

Ключ # 7 Пам'ятайте про важливі дрібниці, які відіграють істотну роль

На російському полігоні часом найменші дрібниці здатні найсильнішим чином вплинути на Ваші результати. Пам'ятайте, Ви займаєтеся в інтернеті комерційної, так би мовити, діяльністю, у Вас своє мале віртуальне справа ... Як ніяк, Ваш комерційний сайт - це ваш прилавок!

І такі дрібниці як наявність власного доменного імені другого рівня, наявність персонального атестата в системі Webmoney (якщо Ви використовуєте цю систему для прийому оплат) можуть вплинути на презентабельність Вашого прилавка в цілому. Не забувайте про це!

На цьому все. Пам'ятайте про ці 7 ключових правилах при складанні рекламного пропозиції для публікації на Вашому російському комерційному сайті!

Завжди враховуйте специфіку нашого менталітету в своїй рекламі. Ніколи не розхвалюють свій товар, будьте завжди максимально конкретно і давайте ТВЕРДІ ГАРАНТІЇ якості! Тоді все буде вельми і вельми непогано і Ви будете прогресувати день за днем!

Спасибі за увагу, удачі Вам!
 
Форум » Різне » Барахолка » 7 Ключів До Кілер Тексту, який притягує (7 Ключів До Кілер Тексту, який притягує)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті