ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Інтонаційне читання діалогічного тексту « Котик і Півник» (Урок навчання грамоти в 1 класі)
Інтонаційне читання діалогічного тексту « Котик і Півник»
Victor_PasykДата: Неділя, 16.06.2013, 22:20:05 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
Урок навчання грамоти у  1  класі з використанням елементів риторики
Тема.
Інтонаційне читання діалогічного тексту « Котик і Півник»
Мета. Повторити та закріпити вивчені букви, їх звукове значення:
- вдосконалювати читацькі навички; виробляти вміння читати тексти побудовані на діалозі; познайомити з правилами ведення діалогу;
- вчити учнів читати тексти в особах;
- виховувати любов до усної народної творчості;
- виховувати ввічливе ставлення до однокласників;
- збагачення словникового запасу.
Обладнання. Каса букв та складів, маски (півника, котика, лисички), ілюстрації до казок, екрани для письма.
Тип уроку. Комбінований.

Зміст уроку

І. Організаційний момент:
         - привітання з гостями;
         - Вже дзвінок нам дав сигнал:
           працювати час настав.
           Тож часу не гаємо 
           працювати починаємо.
Бесіда
- В якій державі ми живемо?
- Так, ми живемо в Україні. А люди які живуть в Україні – це українці. Українці люди розумні та винахідливі люблять українську мову. Вони придумали багато український народних казок. Ось виставка книг з українськими казками. Ви батьків попросите і вони вам їх починають. І клас у нас сьогодні як в казковий будиночок. А щоб вміти самим читати казки, вам потрібно вчитися читати. Сьогодні нам допомагають вчитися казкові герої. 

ІІ. Актуалізація знань
1. Як називається казка в якій птахи украли хлопчика?
                                                                         (казка « Івасик – Телесик»)
2. Гра «Віднови букву»
Гуси – лебеді летіли і крилами стерли частину букви – віднови її.
- напиши букви на екрані;
- вимовимо вголос звуки, які ці букви позначають;
- якими словами їх об’єднаємо, закривши зайву? 
3. Підібрати до схем слова:
а) мак      вишні     гриб 
б) складемо схему самостійно:
     дятел
4. У якій казці бичок допоміг бабі з дідом розбагатіти? 
                                                            (казка « Солом’яний бичок»)
ІІІ. Закріплення вивченої букви 
1. – Які звуки позначає буква т ?
    ( Приголосні [ т ] [ т`] )
    Гра «Піймай звуки [ т,  т`] 
    Літо, тигр, лист, садок, тюлень, кіт, телевізор, комета.
2. Мовна розминка
Скоромовка, вивчена на попередньому уроці:
Кіт котив
коток по току, 
коток попав
на лапу коту.

Фізхвилинка
У якій казці лисичка потоваришувала з котом?
                                                                      (казка « Пан Коцький»)
3 Прочитати склади з буквою т
Гра «Струмочок»
4. Прочитати слова
                                   
с           і л                           н о             к а                        к в і               и         
             о р т                       с і              к а                        п л и              а 
                                            н и            к а
                                             т і            к а

Як називається казка де в одному незвичайному будиночку жило багато звірів?
                                                                       ( казка «Рукавичка»)
ІV.Робота за «Букварем»
1. Бесіда
- Ми недавно ходили в театр. Яку виставу ми дивилися? 
А сьогодні підемо в театр уявно – стор. 60-61. Розгляньте малюнок і скажіть хто головні герої казки?
- Як називається казка?
- Підніміть руки хто пам’ятає цю казку? 
2. Читає вчитель
3. Словникова робота. Опрацювання (читання) важких слів. 
        Хто герої?            Хто грав? 
        КОТИК                 ТИМКО               ВИСТАВА
        ПІВНИК               АНТОН               СТАВИЛИ
        ЛИСКА                 НАТАЛКА          СТУКАЛИ
4. Читає вчитель.
5. Читання «ланцюжком»
6. Робота над виразністю читання.
- Як читаємо речення з «!» ?
- Яким голосом говорить Лиска (хитрим)?
- Яким голосом говорить Півник? (Звук [m]нагадує, як токає живий півник)
7. Читання в особах.
    Вчитель  автор.
  Дівчата – Лисички.
  Хлопці – Півники
8. Що таке діалог? 
   - Хто з ким розмовляє? 
   - Коли два героя розмовляють між собою – це діалог.
Правила діалогу:
- чітко вимовляй звуки;
- не перебивай;
- використовуй чарівні слова.
9.Малюнковий фільм. Розвиток мовлення.
- Хто пам’ятає всю казку? 
Допоможіть створити малюнковий фільм.
1. Живуть Котик і Півник.
2. Котик пішов по дрова.
3. Лиска прийшла перший раз.
4. Лиска прийшла другий раз.
5. ?
6. Котик журиться.
9. Покажемо гостям сценку до казки «Котик і Півник»
Вчитель
- Спасибі за казку. Згадаємо які діалоги були в ній:
Котик – Півник
Півник – Лисичка
Лисичка – Котик
Назвіть чи виконували наші герої правила ведення діалогу:
1. Слухати уважно, не перебивати
2. Чітко вимовляти слова
3. Використовувати чарівні слова
Підсумок уроку
І. Сьогодні на уроці ми:
- читали;
- робили звуковий аналіз слів;
- дізналися як вести діалог;
- запам’ятали два слова:
комета
діалог
ІІ. Я Вам дякую. Ви молодці. Поаплодуйте собі.
 
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Інтонаційне читання діалогічного тексту « Котик і Півник» (Урок навчання грамоти в 1 класі)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті