ДПА-2017

Порада

- Багато качаєш?

- Рекомендуємо зареєструватись! Зареєстровані користувачі качають по прямих посиланнях!

[ Свіжі повідомлення | Учасники | Правила форуму | Пошук | RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Методика «Історичні портрети»
Методика «Історичні портрети»
Victor_PasykДата: Понеділок, 28.07.2014, 23:29:02 | Повідомлення # 1
Активіст
Група: Адміністратор
Повідомлень: 226
Статус: Offline
Методика «Історичні портрети»

Мета: на підставі аналізу біографій відомих особистостей визначити їх основні лідерські рисй.

Матеріали: ксерокопії коротких біографій ві­домих політичних та громадських діячів минуло­го і сучасності.

Учасники об'єднуються у групи, кожній з яких пропонують ознайомитися з біографією одного історичного діяча і проаналізувати, які якості допомогли йому стати лідером.

Групи не знають, чиї портрети розглядають їх опоненти.

Кожна група записує відокремлені якості на ар­куші паперу і презентує лідера, після чого решта учасників намагаються відгадати, хто був героєм біографічного нарису.

Після презентації результатів роботи веду­чий у своїх коментарях порівнює риси, властиві різним лідерам, і звертає увагу на те, що виріз­няє певного героя.

Доречно зупинитися на тому, чим лідери минулого схожі на лідерів сучасного і майбутнього. Лідерові важливо вміти приймати рішення у різних ситуаціях, що вимагає вміння робити вибір і брати за нього відповідальність.

Після виконання завдання учасникам розда­ють робочі матеріали «Риси лідера» (пам'ятка). Пам'ятка «Риси лідера»

Вольовий, здатний переборювати перепони на шляху до мети;

наполегливий, уміє розумно ризикувати;

ініціативний, хоче працювати без дріб'язкової опіки;

психічноврівноважений;

добре пристосовується до нових умов і вимог;

самокритичний, тверезо оцінює не лише успі­хи, а й невдачі;

вимогливий до себе та інших;

критичний, здатний бачити у привабливих ситуаціях слабкі боки;

надійний, тримає слово, на нього можна покластися;

витривалий, може працювати в умовах інтен­сивних навантажень;

оптимістичний, ставиться до труднощів як до переборних перешкод;

здатний змінювати стиль поведінки, може водночас і вимагати, і
підбадьорити.
 
Форум » Форум педагогів по предметах » Форум вчителів початкових класів » Методика «Історичні портрети»
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Пошук


Профіль

    Логін:
    Пароль:

По класах

Бібліотека учня

Читай українською!

Статистика


 
Наша група в ВКонтакті